Follow ♥
Jay Park Showcase!
Saturday 26 May 2012 , 08:40 , 0 little bunny
Assalammualikum guys~
long time no update~
1 word : MALAS!!
hahahaha ok la saya nak cerita hari tu saya g showcase Jay Park..siape Jay Park ne?
oklah die sebenarnye org Korea tp x berape mahir berbahasa korea ape awalnye..die menetap die Seattle di US.. masa die umur berape tah die g audition syarikat korea utk jd artist..syarikat JYP..pemiliknye Ji Young Park(JYP)..dan dia dipilih menjadi pelatih di syarikat tu ..kalau die bersedia die akan debut menjadi artist..bakat die ialah b-boy,free-style dancing,rap,beatboxing,dan menyanyi..kalau korg tahu kumpulan korea 2PM..die dulu merupakan leader group 2PM!! disebbkan ada gossip liar..and kes hina-menghina Jay Park atau Park JaeBeom mengundur diri dr group 2PM..dlm masa setahun lebih berdiam diri..die tu muncul kembali bermula dgn Youtube.. start tu die balik semula ke korea dan ingin jd artist solo korea..p/s die still xbercakap dgn ex-groupmate die dan ex-boss die(JYP)..ex-boss die paling anti die..(donno why..don't ask me).. so yeah..in info pasal die...
p/s:memang aku suke la mengarut ...lalallaa

back to the topic
dgn tarikh 13th May 2012..saya pergi Jaypark punye showcase..die ala2 konsert tp xlama dan die xambik ramai org g konsert tu..nenenene...saya hari tu pg dgn cousin saya Kak Nabilah dan adik saya Syazreena..kteorg g KL Live..Kak Nabilah dan adik saya dpt tgk showcase je tp saya dpt  autograph pass die dan showcase pass....byk kenangan kat situ..oh saya org terakhir la yg masuk dlm dewan tu...saya ada tgkp gmbr masa kat showcase tu tp byk x clear.. 




ne antara gmbr yg paling clear sekali..so yeah









part yg paling bestnye g showcase ne..saya DAPAT PEGANG TANGAN DIEEE!!!!!
tersengih2 smpi ke umah~kekeke


Past >> | << Future
Big Thanks To;

Skin By; Aina Irdina
Inspired;
Others; I II III