Follow ♥
Gagagagga
Sunday 25 March 2012 , 06:48 , 0 little bunny
Hey hey and hey guys

grr ape ek nak cerita ne..errr....oh saya lagi tinggal 1 paper lagi lepas tu yipee habis untuk sem 2!!!cuti!ohhh...korg time 3rd april akan dtg nanti tlg sedia kan present dan cake tahu..ngehngeh bday saya tu jgn lupe tau~ohohohoh..oh korg nak tahu x korg ingat x pasal lelaki yg saya namekan Mr.Soccer tu kan???hari tu saya ter-mimpi die...saya mimpi saya tahu name sebenar die...saya still ingat name die Shafiq...grrr...harap2 mimpi tu betul la~kekekeke saya rindduuu die ngehngeh eceeehhhhh...gatal nmpk...

oh next sem nanti saya kena duduk luar...dh jumpe umah dh 2 tingkat lk tu dekat jugk dgn U just jalan kaki mcm 7-8 minit je..so dekat kan?saya nanti 1 umah dgn Rambutan,Dayah,Odah,Wawel,Zela dan Ila~ saya nak cerita something ne saya skg ne rse kesian dgn kwn saya ne Ecah...grrr die sepatutnye join kteorg tp grrr ada org ketiga lak kacau..ganggu ecah ...mengongkong giler tu ckp kat kteorg yg die x selease tinggal dgn kteorg..grrr...selfish giler menyampah org mcm tu dh lah anti-sosial! grrr...

saya skg ne tgh aktif tulis beberape cerita fan fic..hehehe ia tu My Naughty Boyfriend,what happen when a swagger guy fall in love with swagger girl,war between me and that jerk,i just want to know your name,my dance machine boyfriend, dan i like him not you~

oh sat saya nk tunjuk cover cerita saya tu


war between me and that jerk..drpd musuh pembalahan mulut ke percintaan yg pelik


what happens when a swagger boy fall in love with swagger girl..percintaan antara  org yg teramat confident dgn  diri diorg..

my Dance machine boyfriend...hubungan yg x  diketahui oleh mane2 kwn2 selain adik hero dan kwn baik heroin..oh yg hero die ne sorg yg pemalu smpi x pernah g date pun~grrr..a.k.a boyfriend die ne lembab

ne cerita My Naughty Boyfriend..mengisahkan boyfriend perempuan ne yg nakal tu ada crisis hubungan bile ex perempuan ne dtg balik! 
ohhhkkkk ada lagi 2 poster saya lum lagi buat yg I Like Him Not You  dan I just want to know your name lum wat lagi so..yea..nak tunggu poster pun lambat..so yea..lallalalallal..hhahaha oklah bye!

Past >> | << Future
Big Thanks To;

Skin By; Aina Irdina
Inspired;
Others; I II III