Follow ♥
All About Mee~
Sunday 18 March 2012 , 01:28 , 0 little bunny
Assalammualaikum guys:))
 Tajuk hari ni ialah all about me! pada sesetgh org mesti saya ne pelik kan?perubahan mood..yes that me..I am AB type so deal with me...hahaha start now!

ne kalau first2 jumpe org saya mesti wat peace tu senyum tersengih2

kadang2 kalau ada org tgh serious saya akan kertawa x terpasal..entah knpe..(-,-)"

saya jugak suke mengelamun~

kalau terfikir sesuatu saya akan set benda tu!

Saya sorg Cry baby..lalla

saya ne sorg x serious~

suke wat muke yg mengarut~

nak menari sesuke hati~

suke mkn Lollipop!

suke tolak kepala org~

kadang2 suke senyum lebar tp adakala x ikhlas.. :p


oh saya suke ketawa!!

saya suke tunggu org~

tunggu punye tunggu~

tu wat muke menyampah~hahaha

oh kalau saya nmpk lelaki comel ke ape...saya akan sengih2 kat dlm otak saya..ngeh2

kadang saya wat muke yg serious smpi ada org lari~

kalau ada org lari tu saya pun mengeluh~

oh saya suke merapu!

kalau org x phm...saya pulak akan terfikir2 mcm2..mcm mane nak explain ek?

tu saya dpt idea!

saya wat muke menakotkan~

lagi takot~

lagi sekali~

smpi ada org pun yg terkejut~

oh terperanjat!

ada yg respone mcm tu~

kalau saya dpt message saya akan tersengih2

kalau saya ternmpk sesorg saya akan padang die dgn curious nye~

kalau org tu ckp hi!

saya akan giggle x terpasal~

tu cube wat muke comel~hahaha

alahai segannye~

tu senyum/serious~

oh last sekali saya suke hang out dgn kwn2 saya

hangout dgn diorg memang best!

smpi peluk2..hahahhahahah ada ke?

alahai segan la..ada org peluk ne~buat muke comel la~


hahahhaa that's all...oklah semua gmbr yg gerak2 ne creditnye saya mengambil kat Tumblr...lalalala..ada benda yg mengarut tu adalah rekaan semata2...
oklah bye...Assalammualikum :))

Past >> | << Future
Big Thanks To;

Skin By; Aina Irdina
Inspired;
Others; I II III